Värikkäitä lippuja ja henkilöitä marssimassa

Osoitteenmuutos, palautetta, uusia ideoita, toiveita? Koskipa asiasi mitä tahansa, tätä kautta tavoitat meidät!

Tällä lomakkeella voit esimerkiksi ilmoittaa muuttuneen osoitteesi, vaihtaa piiriäsi, antaa palautetta tai ilmoittaa että haluat erota Vasemmistonuorista. Erotessa sinua pyydetään vielä vahvistamaan erosi, joten jätäthän erotessasi meille sellaiset yhteystiedot, joista sinut varmasti tavoittaa.

Jos haluat jättää palautetta nimettömästi, kirjoita tällöin pakolliseen nimikenttään 'anonyymi'.

Vasemmistonuorten jäsen- ja toimistosihteeri käsittelee tällä lomakkeella lähetetyt yhteydenotot ja ohjaa ne tarvittaessa oikealle henkilölle eteenpäin. Yhteydenotot tallentuvat kotisivujemme järjestelmään, johon kaikilla keskustoimiston työtekijöillä ja puheenjohtajistolla on pääsy.

Voit myös ottaa suoraan yhteyttä Vasemmistonuorten keskustoimiston työntekijöihin tai piireihin. Ota yhteyttä häirintäyhdyshenkilöihin täällä.

Kun liityt Vasemmistonuoriin liityt yhteen yhdeksästä alueellisesta piirijärjestöstä. Paikallisella tasolla Vasemmistonuorten toimintaa toteuttavat piirit ja niiden alaiset osastot. Muuttaessa paikkakunnalta toiselle saatat muuttaa myös toisen piirin toiminta-aueelle, mutta oma piirijärjestösi EI vaihdu automaattisesti muuttaessa. Mikäli haluat muuttaa piirijärjestöäsi, valitse alla olevasta listasta uuden asuinpaikkasi piiri. Voit tarkistaa Vasemmistonuorten piirit täältä: https://vasemmistonuoret.fi/fi/piirijarjestot/piirijarjestojen-toiminta-alueet

Kun eroat Vasemmistonuorista, otamme sinuun yhteyttä ja varmistamme erosi - kirjoitathan siis kenttiin voimassaolevan sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron!