Kolme hymyilevää nuorta aikuista studio-kuvissa

➡️ Kuntavaaliohjelmamme on julkaistu! Paina tästä!

➡️ Ehdokkaamme löydät tästä linkistä!

Vasemmistonuoret sekä Vasemmisto-opiskelijat ovat täydellä innolla rakentamassa punavihreää vaalivoittoa ympäri Suomea, ja haluamme sinut mukaan!

Lue lisää ja ilmoittaudu Vasemmistonuorten ehdokkaaksi tällä lomakkeella. Huomaathan, että sinun täytyy ehdottomasti ilmoittautua myös puolueelle. Tuemme ehdokkaita alusta loppuun mm. viestinnän ja koordinoinnin osalta. Pääset tapaamaan samanhenkisiä ihmisiä, sekä seuraamaan vaalien rakentamista ruohonjuuritasolta. Jo ehdolle asettuminen on suuri askel kohti yhteistä vaalivoittoa! Jos kiinnostuksesi vaaleja kohtaan heräsi edes hieman, ole rohkeasti meihin yhteydessä. Kerromme mielellämme käytännön järjestelyissä ja autamme sinut alkuun.

Ehdokkaan on mahdollista hakea rahallista avustusta kampanjalleen. Lue lisää projektiraha-avustuksista kuntavaaleissa!

Ei ehdolle, mutta osallistuminen kiinnostaa? Tule mukaan tukitiimiläiseksi ja/tai vaalityöryhmään! Lisätietoa löydät tästä.

Tässä hieman vaalien aikataulusta:

Uudet päivämäärät:

• ehdokashakemukset sisään ti 4.5.
  • ehdokasasettelu vahvistus ja vaalinumerot pe 14.5.
  • ennakkoäänestys kotimaassa 2 vkoa 26.5 - 8.6
  • vaalipäivä 13.6.
  • valtuustot aloittavat 1.8.