Kollaasi puheenjohtajaehdokkaista

Vasemmistonuorten seuraavasta puheenjohtajasta järjestetään nyt ensimmäistä kertaa kaikille jäsenille avoin sähköinen jäsenäänestys.

Ehdokkaaksi jäsenäänestykseen ilmoittautuneet ehdokkaat

Emmastiina Hesso, Satakunnan Vasemmistonuoret
Mikko Hietala, Itä-Suomen Vasemmistonuoret
Markus Karjalainen, Kainuun Vasemmistonuoret
Ajak Majok, Etelä-Suomen Vasemmistonuoret
Liban Sheikh, Hämeen Vasemmistonuoret
Noora Tapio, Hämeen Vasemmistonuoret

Puheenjohtajaehdokkaat esiteltiin arvotussa järjestyksessä vuorollaan Vasemmistonuorten nettisivuilla. Kannattaa käydä katsomassa myös Vasemmistonuorten Instagram-tili (@vasemmistonuoret), sillä ehdokas sai tilin tarinat käyttöönsä esittelypäivänään! Insta-tarinat on tallennettu profiilin "kohokohtiin" myöhäisempää katselua varten.

Jäsenäänestys

Äänestysaika on 11.10.2019 klo 16:00 alkaen 25.10.2019 klo 16:00 asti.

Äänioikeutetuille on lähetetty sähköpostitse äänestysohjeet. Ensimmäinen sähköposti jäsenäänestyksestä lähetettiin perjantaina 13.9.2019. Toinen sähköposti (sis. henkilökohtaisen jäsentunnuksen, jolla äänestetään) torstaina 10.10.2019. Lue täältä kuinka toimia, jos et saanut sähköpostia.

Live-striimatut paneelikeskustelut

Ehdokkaat osallistuivat piirien liittokokouskoulutuksissa paneeleihin, missä he pääsivät esittelemään itseään ja vastaamaan kysymyksiin. Kaikki viisi paneelia live-striimattiin. Tampereen paneelikeskustelu oli ainoa keskustelu, jossa kaikki kuusi ehdokasta olivat samaan aikaan läsnä.

28.9.2019 Oulu, sisäinen Facebook-ryhmä, video-tallenne
29.9.2019 Kajaani, Instagram (tallenne ollut katsottavissa 24 tuntia lähetyksen jälkeen)
4.10.2019 Turku, Instagram (tallenne ollut katsottavissa 24 tuntia lähetyksen jälkeen)
5.10.2019 Helsinki, sisäinen Facebook-ryhmä, video-tallenne