Kollaasi puheenjohtajaehdokkaista

Vasemmistonuorten seuraavasta puheenjohtajasta järjestetään nyt ensimmäistä kertaa kaikille jäsenille avoin sähköinen jäsenäänestys. Ehdokkaaksi jäsenäänestykseen on ilmoittautunut seuraavat kuusi ehdokasta:

Emmastiina Hesso, Satakunnan Vasemmistonuoret
Mikko Hietala, Itä-Suomen Vasemmistonuoret (esittely tulossa ma 23.9.)
Markus Karjalainen, Kainuun Vasemmistonuoret (esittely tulossa ke 25.9.)
Ajak Majok, Etelä-Suomen Vasemmistonuoret
Liban Sheikh, Hämeen Vasemmistonuoret (esittely tulossa pe 27.9.)
Noora Tapio, Hämeen Vasemmistonuoret

Puheenjohtajaehdokkaat esitellään arvotussa järjestyksessä vuorollaan Vasemmistonuorten nettisivuilla. Kannattaa laittaa myös Vasemmistonuorten Instagram (@vasemmistonuoret) seurantaan, sillä ehdokas saa tilin tarinat käyttöönsä esittelypäivänä! Instatarinat tallennetaan myös profiilin "kohokohtiin" myöhäisempää katselua varten.

Äänestysaika on 11.10.2019 klo 16:00 alkaen 25.10.2019 klo 16:00 asti. Ehdokkaat osallistuvat piirien liittokokouskoulutuksissa paneeleihin, missä pääsevät esittelemään itseään ja vastaamaan kysymyksiin. Tänä vuonna on luvassa myös nettiin streamattu paneeli, minkä seuraajaksi pääsee osallistumaan myös etänä.

Äänioikeutetuille on lähetetty sähköpostitse tarkemmat tiedot äänestyksestä perjantaina 13.9.2019. Jos et saanut sähköpostia (tarkistathan roskapostikansiosi), olethan meihin yhteydessä! Perusinfot äänestyksestä löydät täältä.