Pe, 17.05.2019 - klo to Ma, 20.05.2019 - klo
Vasemmistonuoret

Oletko 13-19 -vuotias vasemmistonuori tai jäsenyydestä kiinnostunut? Tule Miksi tämä on näin? -kurssille!

Kaikista nuorimmille vasemmistonuorille tarkoitettu Miksi tämä on näin? -kurssi tarjoaa perehdytyksen suomalaiseen poliittiseen järjestelmään, vasemmistolaisuuteen ja Vasemmistonuoriin. Lähestymme teemoja Vasemmistonuorten viiden arvon kautta, jotka ovat feminismi, sosialismi, demokraattisuus, vihreys ja kansainvälisyys. Kurssi pidetään pääkaupunkiseudulla 17.-19.3.2019.

Ilmoittaudu täällä viimeistään 15.5.2019!

Osallistuminen on Vasemmistonuorten jäsenille ilmaista, ja lisäksi kaikki matkakulusi korvataan täysimääräisesti halvimpia julkisia kulkuvälineitä käyttäen. Järjestämme yhteiskuljetuksen leiripaikalle Helsingin keskustasta perjantaina klo 17:00 ja saavumme samaan paikkaan sunnuntaina klo 14:30.

Tapahtuma järjestetään suomen kielellä. Henkilökohtaiset avustajat ovat tervetulleita. Heiltäkään ei peritä osallistumismaksuja, ja myös heidän matkakulunsa korvataan. Vasemmistonuorten valtakunnallisissa tapahtumissa käytettävissä on tarvittaessa seuraavat apuvälineet ja palvelut:

Induktiosilmukka
Yleisavustaja
Suomen- ja englanninkielen tulkki
Suomen- ja ruotsinkielen tulkki
Suomen- ja viittomakielen tulkki

Mikäli tarvitset näitä palveluita, ilmoita niistä etukäteen.

Leirikeskus ei valitettavasti ole esteetön. Tilaan on ramppi, mutta ulko-ovi on kapea. Jos olet tulossa pyörätuolilla, kannattaa varmistaa, että pyörätuoli mahtuu ovesta.

Tapahtuma on päihteetön. Kaikki tarjoiltu ruoka on vegaanista.

Tervetuloa nauttimaan laadukkaasta opetuksesta, mukavasta leiritunnelmasta, hyvästä ruuasta ja saunasta!

Lisätietoja:
Järjestö- ja nuorisotoiminnan koordinaattori