Toiminnansuunnittelua Tampereella

Tervetuloa suunnittelemaan syksyn tapahtumia Tampereella. Suunnittelemme toimintaa tapahtumassa palloteltavien ideoiden pohjalta. Tervetuloa ideoimaan ja osallistumaan!

MITÄ: Toiminnansuunnitteluilta
MISSÄ: Tampere, Näsilinnankatu 22 A 27, 5. krs
MILLOIN: Keskiviikko 8.9. klo 18 alkaen

Kaikki vasemmistonuoret ja toiminnasta kiinnostuneet ovat tervetulleita. Tapahtumassa noudatetaan turvallisemman tilan ohjeita.

Iltakahvittelua Tampereella

Tervetuloa iltakahvittelemaan Tampereen Vasemmistonuorten syksyn aloittajaisiin! Pidämme vapaamuotoisesti iltakahvit kasvotusten ja toimistolla.

MITÄ: Iltakahvit
MISSÄ: Tampere, Näsilinnankatu 22 A 27, 5, krs
MILLOIN: Perjantai 3.9. klo 18

Kaikki vasemmistonuoret ja toiminnasta kiinnostuneet ovat tervetulleita. Noudatamme tapahtumassa turvallisemman tilan ohjeita.

Poliittisen kirjoittamisen ABC

Tekeekö mieli pukata ajatuksesi maailmalle, mutta et oikein tiedä miten? Sauhuaisiko kynä, mutta terotin on hukassa? Tuntuu, etteivät ajatukset asetu paperille oikeaan asentoon? Tervetuloa Tampereen Vasemmistonuorten poliittisen kirjoittamisen työpajaan, jossa pohdimme yhdessä, kuinka viilata poliittinen argumentaatio kunnon kuntoon.

Hämeen Vasemmistonuorten syysretki

Tervetuloa Hämeen Vasemmistonuorten syysretkelle Tampereelle 10.10.!

Vietämme syksyisen päivän Kintulammin retkeilyalueella Tampereella. Yhteinen kuljetus Kintulammille lähtee Tampereen Keskustorilta klo 11:30. Paluu Kintulammilta samaan paikkaan lähtee klo 16:00.

Retkellä tutkimme Kintulammin aluetta, ruokailemme ja osallistumme ohjelmaan liittyen Vasemmistonuorten tuoreeseen ekososialistiseen kampanjaan.

Syysretken jälkeen siirrymme toimistolle Näsilinnankatu 22 A 27, jossa pidämme yhdistyksen syyskokouksen.

Lautapeli-ilta

IN ENGLISH BELOW
----------------------------
Tervetuloa Tampereen Vasemmistonuorten lautapeli-iltaan. Kaivetaan esiin mieluisimmat lautapelit ja laitetaan tulille. Toimistolta löytyy joitakin pelejä, mutta on ehdottoman suotavaa myös tuoda omia!

Sivut