Poliittisen kirjoittamisen ABC

Tekeekö mieli pukata ajatuksesi maailmalle, mutta et oikein tiedä miten? Sauhuaisiko kynä, mutta terotin on hukassa? Tuntuu, etteivät ajatukset asetu paperille oikeaan asentoon? Tervetuloa Tampereen Vasemmistonuorten poliittisen kirjoittamisen työpajaan, jossa pohdimme yhdessä, kuinka viilata poliittinen argumentaatio kunnon kuntoon.

Hämeen Vasemmistonuorten syysretki

Tervetuloa Hämeen Vasemmistonuorten syysretkelle Tampereelle 10.10.!

Vietämme syksyisen päivän Kintulammin retkeilyalueella Tampereella. Yhteinen kuljetus Kintulammille lähtee Tampereen Keskustorilta klo 11:30. Paluu Kintulammilta samaan paikkaan lähtee klo 16:00.

Retkellä tutkimme Kintulammin aluetta, ruokailemme ja osallistumme ohjelmaan liittyen Vasemmistonuorten tuoreeseen ekososialistiseen kampanjaan.

Syysretken jälkeen siirrymme toimistolle Näsilinnankatu 22 A 27, jossa pidämme yhdistyksen syyskokouksen.

Lautapeli-ilta

IN ENGLISH BELOW
----------------------------
Tervetuloa Tampereen Vasemmistonuorten lautapeli-iltaan. Kaivetaan esiin mieluisimmat lautapelit ja laitetaan tulille. Toimistolta löytyy joitakin pelejä, mutta on ehdottoman suotavaa myös tuoda omia!

Tampereen Vasemmistonuorten leffailta

Tervetuloa katsomaan kanssamme kriittistä elokuvaa! Tampereen Vasemmistonuorten elokuvaillassa otamme katsantoon yhteiskunnallista mutta viihdyttävää elokuvaa, josta toivottavasti riittää jälkikäteen juteltavaa.

Ainoa mitä tarvitsemme olet sinä! Tarvitset mukaan vain vapaavalintaista leffasyötävää ja istumalihaksia. Elokuva valikoidaan yhdessä etukäteen. Elokuvan jälkeen paikalle on mahdollista jäädä juttelemaan katsotusta, mutta pääasiassa tulee olemaan elokuva, ilman alustuksia ja jäljistyksiä!

Sivut