Tampereen Vasemmistonuorten dokumentti-ilta

Tervetuloa Tampereen Vasemmistonuorten dokumentti-iltaan!

Illan aiheena on vihreän energiantuotannon ympäristöhaasteista. Vaikka teknologiset ratkaisut ilmastokriisiin ovat olemassa, eivät niiden vaikutukset aina ole suoraviivaisia. Dokumentissa tutustutaan tämän teknologian varjopuoliin. Dokumentin jälkeen on mahdollisuus keskustella.

Tapahtuma on tarkoitettu Vasemmistonuorten jäsenille ja toiminnastamme kiinnostuneille. Tapahtuma on päihteetön. Noudatamme tapahtumassa turvallisemman tilan ohjeita.

Tampereen Vasemmistonuorten uusien ilta

Tervetuloa Tampereen Vasemmistonuorten uusien iltaan. Tervetuloa kaikki punavihreästä politiikasta, ihmisoikeuksista ja kansalaisvaikuttamisesta kiinnostuneet alle 30-vuotiaat! Tervetulleita ovat uudet jäsenet, jäsenyydestä tai toiminnasta kiinnostuneet sekä jäsenet, jotka haluaisivat aktivoitua uudelleen toiminnassa.

Uusien illassa esitellään nuorisojärjestön toimintaa, keskustellaan politiikasta ja sinulla on myös mahdollisuus tutustua muihin vasemmistonuoriin.

Kupillinen Vastarintaa - nuorten sosiaalityö

Tervetuloa Kupilliseen Vastarintaa, Tampereen Vasemmistonuorten järjestämään keskustelukerhoon. Tervetuloa kuulemaan asiantuntevaa alustusta ja keskustelemaan vaihtuvista aiheista. Jokainen on tervetullut keskustelemaan ja pitämään myös alustuksen.

Tällä kertaa kuulemme Mikaelin esittelyn tamperelaisen Ohjaamon toiminnasta. Ohjaamo tarjoaa yhden katon alla sosiaalipalveluita alle 30-vuotiaille nuorille.

Sivut