Toimintatapamme vaihtelevat mielenosoituksista, tempauksista ja kampanjoista pitkäjänteiseen vaikuttamiseen. Vaikutamme politiikassa kunnallisella, valtakunnallisella ja kansainvälisellä tasolla. Tervetuloa osallistumaan toimintaamme kaduilla ja kabineteissa!

Vasemmistonuorten valtakunnallista toimintaa suunnittelevat ja toteuttavat jäsenistä kootut jaostot ja työryhmät.

Jäsenyys

Vasemmistonuorten jäsenenä olet osa järjestöä, joka tavoittelee vapaampaa, inhimillisempää ja tasa-arvoisempaa maailmaa. Jäsenenä pysyt ajan tasalla Vasemmistonuorten kuulumisista ja pääset mukaan toimintaan. Tervetuloa mukaan!

Jäseneksi voivat liittyä 13–30-vuotiaat nuoret. Jäsenyys ei maksa mitään. Saat postissa jäsenkortin ja tietopaketin Vasemmistonuorista. Vasemmistonuorten jäsenet saavat Libero-lehden maksutta kotiin postitettuna. Lue lisää ja liity jäseneksi täältä!

Tapahtumat

Tapahtumia järjestetään ympäri Suomea. Katso tulevat tapahtumat täältä! Seuraa piirien ja osastojen somea sekä sähköpostilistoja saadaksesi tieto paikallisista tapahtumista.

Kampanjat

Kukaan ei ole laiton -kampanja
Kukaan ei ole laiton on Vasemmistonuorten maahanmuuttopoliittinen kampanja. Sen tavoitteena on tukea turvapaikanhakijoita ja vastustaa pakkopalautuksia. Järjestämme mielenosoituksia, toimintapäiviä ja levitämme tietoa siirtolaisten ja turvapaikanhakijoiden tilanteesta.
Lue lisää | Facebook-sivu

Uutiskirje

Vasemmistonuorten uutiskirje sisältää ajankohtaista tietoa järjestön toiminnasta, kannanotoista, koulutuksista ja tapahtumista. Lue lisää ja tilaa uutiskirje täältä.

Piireillä ja osastoilla on omat sähköpostilistansa - ota yhteyttä piirisi työntekijään tullaksesi lisätyksi listalle!

WhatsApp-uutisviestit

Tilaa Vasemmistonuorten WhatsApp-uutisviestit, jotta saat tiedon Vasemmistonuorten ajankohtaisesta toiminnasta ja tapahtumista nopeasti!

Toimi näin:
1. Tallenna yhteystietoihisi numero 050 472 1046 esimerkiksi nimellä Vasemmistonuorten tiedotus. Uutisviesti ei toimi, jos numero ei ole yhteystiedoissasi.
2 .Lähetä numeroon WhatsAppissa viesti, jossa lukee nimesi ja pyyntösi tulla lisätyksi listalle.
3. Tiedottaja lähettää sinulle varmistusviestin lisättyään sinut listalle.

Uutisviestejä lähetetään lähtökohtaisesti korkeintaan kerran viikossa. Voit vastata viesteihin. Muut listalla olevat eivät näe nimeäsi, numeroasi tai vastausviestejäsi. Voit perua tilauksesi milloin vain lähettämällä viestin samaan numeroon. Uutisviestejä hallinnoi tiedottaja. Rekisteriseloste.

Vasemmistonuorten projektiapuraha

Hae tapahtumalle tai projektille Vasemmistonuorten projektirahaa!

Vasemmistonuorten hallituksen valitsema työvaliokunta voi myöntää Vasemmistonuorten talousarvioon varattua projektirahaa erilaisiin piiri- ja perusjärjestöjen sekä toimintaryhmien toteuttamiin hankkeisiin harkintansa mukaan hallituksen sille myöntämin valtuuksin. Projektirahaa myönnetään projektiluonteisiin, lyhytkestoisiin hankkeisiin.

Toimintaryhmä on vähintään kolmen Vasemmistonuorten jäsenen muodostama vapaamuotoinen toimintaryhmä.

Lue hakuohjeet täältä.

Sosiaalinen media

Seuraa Vasemmistonuorten toimintaa sosiaalisessa mediassa:
Facebook | Instagram | Twitter: Vasemmistonuoret | Twitter: VasemmistonuoretLIVE | YouTube

Linkit piirijärjestöjen ja osastojen somekanaviin löydät täältä.