Liittarin visuaalinen ilme, jossa punaista ja seminaarikuva 70-luvulta

Vasemmistonuoret järjestävät 31. liittokokouksen Uudessakaupungissa 5-7. marraskuuta. Liittarissa mm. valitaan uusi puheenjohtajisto ja hallitus, sekä käsitellään sääntömääräiset asiat ja sääntömuutokset. Tältä sivulta löydät kaiken olennaisen infon sekä linkit tapahtumaan liittyen!

Ilmoittautuminen on auki!

Vasemmistonuorten liittarin ilmoittautumislomake on auennut! Kaikki ilmoittautumiset ja roolit (esim. vapaaehtoiset, kutsuvieraat, lehdistö) hoidetaan samalla lomakkeella: linkki lomakkeeseen

Huomaathan, että kokousedustajiksi pääsevät piirien valitsemat edustajat.

Jäsenäänestys puheenjohtajasta

Vasemmistonuoret järjestää neuvoa-antavan jäsenäänestyksen uudesta puheenjohtajasta sähköisesti 8.-22.10.2021. Tulos julkistetaan jäsenistölle 23.10.2021. Puheenjohtajaäänestykseen ilmoittautui ehdolle määräaikaan mennessä neljä ehdokasta. Kaksi ilmoittautuneista on kertonut jättäytyvänsä pois ehdokkuudesta. Lokakuun jäsenäänestyksessä on näin ollen ehdolla seuraavat henkilöt:

Pinja Vuorinen, 24 vuotta, Etelä-Suomen Vasemmistonuoret
Mohamed Yousif, 25 vuotta, Hämeen Vasemmistonuoret

Esittelyssä puheenjohtajakisan ehdokkaat

Kaikki 8.9. mennessä Vasemmistonuoriin liittyneet jäsenet ovat äänioikeutettuja äänestyksessä. Äänestysohjeet välitetään jäsenistölle hyvissä ajoin ennen äänestyksen alkua.