Värikäs valokuva Helsinki pride -kulkueesta

Tee maailmasta parempi kanssamme – lahjoita Vasemmistonuorille!

Lahjoittamalla tuet Vasemmistonuorten toimintaa ja vaalityötä. Olemme erittäin kiitollisia kaikista lahjoituksista - pienelläkin lahjoituksella saamme paljon aikaan!

Lahjoitustasi voidaan käyttää esimerkiksi vaaliehdokkaiden tukemiseen, markkinointiin, tapahtumien järjestämiseen, materiaaleihin tai piirijärjestöjen toiminnan tukemiseen. Voit lahjoittaessasi toivoa, että lahjoituksesi käytetään tietyn ehdokkaan tukemiseen tai muuhun rahankeräysluvasta ilmenevään käyttötarkoitukseen.

Lahjoita tilisiirrolla:

Saajan tilinumero: FI62 5000 0120 3471 08
Saajan nimi: Vasemmistonuoret ry
Maksun viite/viesti: Tehdessäsi yleisen lahjoituksen Vasemmistonuorille käytä viitenumeroa 5555. Jos haluat kohdentaa lahjoituksen ehdokkaalle tai tiettyyn tarkoitukseen, kirjoita viestikenttään "LAHJOITUS ehdokkaalle/tarkoitukseen x"
Summa: Haluamasi summa - pienikin lahjoitus auttaa!

Rahankeräyslupa, RA/2018/902

1. Rahankeräysluvan saaja: Vasemmistonuoret ry, ruotsiksi Vänsterunga rf (0202105-9)
  2. Rahankeräysluvan myöntäjä: Poliisihallitus Arpajaishallinto
  3. Luvan numero ja myöntämisajankohta: RA/2018/902, 09.10.2018
  4. Keräyksen toimeenpanoaika: Lupa on voimassa ajalla 9.10.2018-30.6.2020
  5. Keräyksen toimeenpanoalue: Lupa on voimassa koko maassa Ahvenanmaata lukuunottamatta
  6. Kerättävien varojen käyttötarkoitus: Kerättävät varat käytetään Vasemmistonuoret ry:n toiminnan, vasemmistolaisen nuorisotoiminnan sekä piirijärjestöjen toiminnan tukemiseen. Varoja käytetään eduskuntavaaliehdokkaiden, eurovaaliehdokkaiden sekä maakuntavaaliehdokkaiden kampanjan tukemiseen. Lisäksi varoja voidaan käyttää Palestiinassa tehtävän solidaarisuustyön tukemiseen kumppanijärjestö Youth Development Association, Gaza) kautta.
  7. Aika, jonka kuluessa kerättävät varat on tarkoitus käyttää: 9.10.2018-30.6.2020
  8. Käytännön toimeenpanija: Vasemmistonuoret ry, ruotsiksi Vänsterunga rf (0202105-9)