Vasemmistonuorten jäsenenä olet osa järjestöä, joka tavoittelee vapaampaa, inhimillisempää ja tasa-arvoisempaa maailmaa. Tule mukaan – liity jäseneksi täällä!

Kuka voi liittyä Vasemmistonuorten jäseneksi?

Jäseneksi voivat liittyä 13–30-vuotiaat nuoret. Alle 15-vuotiaat tarvitsevat huoltajan luvan liittyäkseen Vasemmistonuoriin.

Miksi liittyä jäseneksi?

Vasemmistonuorten jäsenenä pääset osallistumaan järjestön toimintaan ja vaikuttamaan yhteiskuntaan. Jäsenenä pysyt perillä Vasemmistonuorten tapahtumista, kampanjoista ja kuulumisista. Järjestämme koulutuksia ja leirejä, joiden kautta jäsenet saavat tietoa yhteiskunnasta, viettävät vapaa-aikaa ja tutustuvat uusiin ihmisiin.

Toimintatapamme vaihtelevat mielenosoituksista, tempauksista ja kampanjoista pitkäjänteiseen vaikuttamiseen. Vaikutamme politiikassa kunnallisella, valtakunnallisella ja kansainvälisellä tasolla. Olet tervetullut osallistumaan toimintaamme juuri sen verran kuin haluat ja ehdit. Jäsenyys ei sido sinua mihinkään, mutta antaa paljon!

Liityttyäsi jäseneksi saat postissa tietopaketin Vasemmistonuorista sekä halutessasi neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Libero-lehden ilmaiseksi kotiisi.

Mitä jäsenyys maksaa?

Vasemmistonuorten jäsenyys on ilmainen!

Kuinka liittyä jäseneksi?

15-30-vuotiaat: Liity jäseneksi netissä tällä lomakkeella.

13-15 -vuotiaat: Liity jäseneksi tulostamalla tämä liittymiskaavake, täytä se ja pudota se postilaatikkoon (postimaksu on maksettu valmiiksi). Voit myös skannata allekirjoitetun lomakkeen ja lähettää sen sähköpostilla osoitteeseen toimisto[at]vasemmistonuoret.fi. Alle 15-vuotiailta edellytetään paperista liittymislomaketta, koska he tarvitsevat huoltajan allekirjoituksen lomakkeeseen.

Yli 30-vuotiaat voivat liittyä maksutta Vasemmistonuorten kannattajajäseniksi.

Meillä on usein paperisia liittymislomakkeita mukana tapahtumissa, joissa olemme edustamassa järjestöä. Tule rohkeasti kysymään ja juttelemaan Vasemmistonuorista ja jäsenyydestä kanssamme!

Tutustu Vasemmistonuorten jäsenrekisterin rekisteriselosteeseen.