Hei siskot ja veljet!

Haluatko muuttaa maailmaa? Haluatko kaunistaa kaupunkiasi tai kohentaa kylääsi? Haluatko potkia porvarin persettä ja näyttää keskaria kepulle? Haaveiletko maasta, jossa myös heikommat huomioidaan? Yskittääkö ydinvoima? Tekeekö mielesi tasa-arvoa?

Astu lähemmäs muutosta tulemalla mukaan Pohjois-Pohjanmaan Vasemmistonuorten
toimintaan. Pohjois-Pohjanmaan Vasemmistonuoret ry on vuonna 1944 perustettu poliittinen nuorisojärjestö. Olemme yksi Vasemmistonuoret ry:n kahdeksasta piirijärjestöstä. Maantieteellisesti Pohjois-Pohjanmaan Vasemmistonuoret ry (tuttavallisesti Popovanu) kattaa Pohjois-Pohjanmaan lisäksi myös Koillismaan. Jos siis asut alueella ja liityt Vasemmistonuorten jäseneksi, liityt samalla myös meidän jäseneksemme.

Kun mielesi halajaa lisää tietoa tai käytännön toimintaa, lähde mukaan paikalliseen toimintaan, sillä muutos lähtee ruohonjuuritasolta. Popovanun toiminta on mm. mielenosoitusten järjestämistä, keskustelutilaisuuksia, kannanottoja, opintopiirejä, jäseniltoja, teemallisia tempauksia ja vaaleissa kampanjointia.

Osallistuminen ei jää myöskään rahasta kiinni, sillä korvaamme matkakulut kaikkiin paikallisiin tai valtakunnallisiin tapahtumiin.

Tällä hetkellä Pohjois-Pohjanmaan Vasemmistonuoret vaikuttavat lähinnä Oulun alueella. Jos asut kauempana Oulusta ja haluaisit saada Vasemmistonuoret vaikuttamaan myös sinun paikkakunnallasi, ota yhteyttä niin ideoidaan yhdessä toimintaa sinnekin!

Parhaiten paikallisen toiminnan seuraaminen onnistuu liittymällä sähköpostilistallemme tai seuraamalla Facebookissa Pohjois-Pohjanmaan Vasemmistonuoret -sivua.

Jos haluat liittyä sähköpostilistallemme ja saada tietoa toiminnasta, meilaa meille pohjois-pohjanmaa(at)vasemmistonuoret.fi , niin liitämme sinut listalle. Voit myös henkilökohtaisesti ottaa yhteyttä tai ilmestyä johonkin tapahtumaamme.

Pohjois-Pohjanmaan Vasemmistonuoret vaatii turvapaikanhakijoiden pakkopalautusten keskeyttämistä, kunnes maahanmuuttoviraston toiminnasta on tehty riippumaton selvitys.