Satakunnan Vasemmistonuoret ry valitsi vuosikokouksessaan 3.5.2017 itselleen uuden hallituksen, ja hallituksen järjestäytymiskokouksessa 18.5.2017 uuden piirisihteerin. Lisäksi Vasemmistonuorten liittokouksessa 19.-21.5.2017 piirimme edustajaksi Vasemmistonuorten hallituksessa valittiin Lassi Savolainen.

Satakunnan Vasemmistonuoret ry:n hallitus 2017:

Jelena Kiilholma, puheenjohtaja

Elias Lehti, varapuheenjohtaja

Jonna Jylhäsaari, varsinainen jäsen

Juho Solala, varsinainen jäsen

Aada Hakakoski, varajäsen

Lassi Savolainen, varajäsen

Uusi piirisihteeri:

Jonna Jylhäsaari
satakunta@vasemmistonuoret.fi

Tiedustelut jäseneksi liittymisestä ja kaikesta toiminnastamme saa osoittaa piirisihteerillemme, Jonnalle, kellonajasta riippumatta

Oikeistopolitiikan jatkaessa voittokulkuaan niin valtakunnan päätöksenteossa kuin median virittämässä julkisessa keskustelussa, erilaisia hyväntahtoiseksi verhoiltuja uudistuksia ilmaantuu kuin sieniä sateella. Tänään näistä ”innovatiivisista uudistuksista” veren saa kiehumaan pääkaupunkiseudun kaavailut ruoka-aputoiminnan uudistamiselle. On ajateltu kasvavien leipäjonojen ongelman lievittyvän siirtymällä ruokakassien jakamisesta yhteisruokailujen tarjoamiseen sosiaalisuuden ja osallisuuden käsitteitä liputtamalla.

Satakunnan Vasemmistonuoret ry:n hallitus 2017:

Jelena Kiilholma, puheenjohtaja

Elias Lehti, varapuheenjohtaja