Kiitos kaikille nuorille ehdokkaille, tukiryhmäläisille ja tietysti äänestäjille! Varsinais-Suomessa nuorten vaalitulos oli hieno, vaikka Vasemmistoliitto kaikkiaan otti hieman takkiin. Puheenjohtaja Li Andersson pöyristytti ja ihastutti koko valtakuntaa nousemalla Turun ääniharavaksi 2406 äänellä =) Turussa valtuustoryhmää nuorentaa myös ensikertaa vaaleissa ehdolla ollut ja upealla kampanjatyöllä ansiosta valittu Elina Sandelin. Nuorista ehdokkaista valituiksi tulivat myös Matti Föhr Liedossa ja Tanja Hakamäki Maskussa. Onnea valituille ja tarmoa raskaaseen työhön!

Seuraavaksi kunnissa jaetaan muut luottamustoimet, kuten lautakuntapaikat ja erilaisten hallitusten ja johtoryhmien paikat. Nämä luottamustoimet ovat erittäin tärkeitä paikkoja tehdä vasemmistolaista politiikkaa. Hakekaahan reippaasti kuntienne luottamustoimiin kaikki ehdolla olleet!

Vasemmistonuorten tiedote vaalimenestyksestä Vasemmistonuorten näkökulmasta: Nuoret Vasemmiston eturivissä kunnallisvaaleissa

kuvassa: Elina Sandelin ja Li Andersson vaalivalvojaisissa ravintola Koulussa.
kuva: Misha Dellinger