Häirintäyhdyshenkilöiden toimenkuva

Häirintäyhdyshenkilöön voit ottaa yhteyttä, jos tunnet, että sinua on ahdisteltu, kiusattu tai muuten kohdeltu epätasa-arvoisesti Vasemmistonuorten toiminnassa (mukaanlukien paikallinen ja valtakunnallinen toiminta sekä toiminnan piiriin kuuluvat internet-keskustelut). Voit ottaa yhteyttä myös, jos koet, että jotakuta toista kohtaan on käyttäydytty väärin tai jos kohtaat häirintään liittyvän ongelman, jota et itse osaa ratkaista.

Häirintäyhdyshenkilöltä saat tukea ja neuvoja ja voitte yhdessä miettiä, kuinka edetä asiassa. Jokainen tapaus käsitellään luottamuksellisesti, eikä minkäänlaisiin toimenpiteisiin ryhdytä ilman asianomaisen kanssa käytyä keskustelua ja sopimusta. Häirintäyhdyshenkilöt ovat vaitiolovelvollisia, eivätkä keskustele tapauksista edes toistensa kanssa ilman lupaasi.

Keskusjärjestön häirintäyhdyshenkilöt ovat Vasemmistonuoret ry:n työntekijöitä ja heidän osaamistaan ylläpidetään koulutuksilla.

Vasemmistonuorten valtakunnallisissa tapahtumissa valitaan usein tapahtumakohtaiset häirintäyhdyshenkilöt, jotka voivat auttaa tilanteessa jo paikan päällä.

Kuinka ottaa yhteyttä häirintäyhdyshenkilöön?

Älä epäröi ottaa yhteyttä häirintäyhdyshenkilöihin, jos koet tai epäilet eriarvoistavaa kohtelua Vasemmistonuorten toiminnassa! Voit ottaa häirintäyhteyshenkilöihin yhteyttä sähköpostitse, puhelimitse, kasvotusten tai alla olevan lomakkeen kautta.

Vasemmistonuorten häirintäyhdyshenkilöt

Arto Leinonen
Järjestö- ja nuorisotoiminnan koordinaattori
045 662 8206, arto[at]vasemmistonuoret.fi

Pinja Nikki
Tiedottaja
050 472 1046, pinja[at]vasemmistonuoret.fi

Ota yhteyttä lomakkeella

Tämä yhteydenottolomake ohjaa yhteydenotot molempien häirintäyhdyshenkilöiden työsähköposteihin. Mikäli haluat ottaa yhteyttä anonyymisti, lomake soveltuu myös siihen. Jos palautteesi koskee jotakuta yksilöityä henkilöä tai henkilöitä, jätäthän myös omat yhteystietosi, jos toivot asiaa käsiteltävän.