Häirintäyhdyshenkilöt

Oletko kokenut häirintää tai epäasiallista käytöstä Vasemmistonuorten toiminnassa? Älä jää tilanteessa yksin! Voit aina ottaa yhteyttä Vasemmistonuorten häirintäyhdyshenkilöihin. Kaikki keskustelut ovat täysin luottamuksellisia. Tilanteet selvitetään ja käsitellään ilmoittajan toiveiden ja järjestön menettelytapojen mukaisesti. Voit raportoida epäasiallisesta käytöksestä myös anonyymin nettilomakkeen kautta.

Vasemmistonuorten keskusjärjestön häirintäyhdyshenkilöinä toimivat järjestösuunnittelija Arla Kaukua (045 662 8206, arla.kaukua@vasemmistonuoret.fi) ja viestinnän suunnittelija Minerva Skyttä (050 472 1046, minerva.skytta@vasemmistonuoret.fi). Häirintäyhdyshenkilöihin voi ottaa yhteyttä matalalla kynnyksellä!

Itä-Suomen Vasemmistonuorten häirintäyhdyshenkilöitä ovat piirisihteeri Tuomas Hiltunen (044 976 2830, ita@vasemmistonuoret.fi) ja Nox Herranen (0440357557, herranen.nox@gmail.com).