Ilmoittautuminen OPA-kurssille on alkanut!

Tervetuloa OPA-kurssille, joka järjestetään 13.-15.9. pääkaupunkiseudulla!

Opi perusasiat -kurssilla vietetään viikonloppu muiden eri puolelta Suomea tulevien vasemmistonuorten kanssa, hengataan yhdessä ja opitaan lisää vasemmistoliikkeen taustoista sekä Vasemmistonuorista järjestönä. Lisäksi kurssilla tutustutaan erilaisiin tapoihin osallistua toimintaan järjestön sisällä. Kurssi sopii uusille jäsenille ja niille pidempään järjestössä toimineille, jotka eivät ole vielä kurssia käyneet ja jotka haluavat palata perusasioiden äärelle.

Osallistuminen on ilmaista ja kotimaan matkakulut Helsinkiin julkisilla kulkuvälineillä korvataan.

Kurssille ilmoittautuminen alkaa 19.7. kello 16. Ilmoittaudu viimeistään 28.8. täyttämällä alla oleva lomake. Mikäli ilmoittautuneita on enemmän kuin leiripakkoja, leirille pääsee mukaan n. 30 ensimmäistä ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuneet saavat sähköpostitse tiedon siitä, saivatko paikan leiriltä vai ovatko jonossa, sekä tarkempaa tietoa kurssista. Huom! Olemme lomalla 12.8. asti, joten olemme sinuun yhteydessä sen jälkeen.

Ilmoittautumislomake löytyy tästä: https://extra.vanu.fi/OPA2024