Sivarin etsintäkuulutus

Sivarin aloittava, hae Vasemmistonuorille siviilipalvelukseen!

Vasemmistonuoret hakee siviilipalvelusvelvollista jäsen- ja toimistosihteerin tehtävään.

Vasemmistonuoret on poliittinen nuoriso- ja kansalaisjärjestö, jonka keskeiset arvot ovat sosialismi, demokratia, feminismi, punavihreys ja kansainvälisyys. Nämä tavoitteet eivät ole toisistaan erillisiä, vaan ne muodostavat kokonaisvaltaisen näkemyksen vapaammasta, inhimillisemmästä ja tasa-arvoisemmasta maailmasta.

Jäsen- ja toimistosihteerin tehtäviin kuuluu jäsenrekisterin ja toimiston hoitamista, kirjeiden ja järjestön myyntituotteiden postittamista, sekä muita työnantajan määräämiä tehtäviä. Halutessaan siviilipalvelushenkilö pääsee avustamaan myös tapahtumatuotannollisissa, sekä viestinnällisissä tehtävissä oman osaamisensa puitteissa. Päivittäinen työaika on joustavasti 7,25 tuntia pääsääntöisesti virka-aikana. Toivomme hakijoilta oma-aloitteisuutta ja järjestön aatteita tukevaa arvomaailmaa.

Etusijalla on hakijat, jotka pääsevät aloittamaan viimeistään elokuussa 2024, mutta myöhemmästä aloituksesta voi ja kannattaa tiedustella.
Hae siviilipalveluspaikkaa vapaamuotoisella hakemuksella sähköpostitse: amro.el-khatib@vasemmistonuoret.fi.

Lisätietoja: Pääsihteeri Amro El-khatib, 045 644 7880.