Ehdokkaat liittohallitukseen

Vasemmistonuorten 32. liittokokous järjestetään Porissa 10.-12. marraskuuta 2023. Liittokokous on Vasemmistonuorten ylin päättävä elin, joka kokoontuu kahden vuoden välein. Liittokokouksessa valitaan puheenjohtajat ja varapuheenjohtajat sekä hallituksen varsinaiset jäsenet ja varajäsenet.

Puheenjohtajaehdokkaaksi on ilmoittautunut kolme ehdokasta: Maiju Salminen, Pinja Vuorinen ja Ira Vainikainen.

Varapuheenjohtajaehdokkaiksi on ilmoittautunut seitsemän ehdokasta: Aaro Pekkarinen, Oskari Päätalo, Vikram Chakraborty, Jenny Kasongo, Vili Antero Jousi ja Tyrni Rankka! Myös puheenjohtajakilpailussa mukana oleva Maiju Salminen on käytettävissä varapuheenjohtajaksi.

Ehdokkaat liittohallituksen varsinaisiksi jäseniksi ovat Atte AhokasValtteri HarakkaMarianna HeinonenJiko KylénAaro LaihoElina LiekkinenTuomas PaananenMatias PenttalaNuutti Ruotsalainen ja Sampsa Telaranta. Myös puheenjohtajaehdokkaaksi ilmoittautunut Maiju Salminen ja varapuheenjohtajaehdokkaiksi ilmoittautuneet Vikram ChakrabortyVili Antero JousiJenny KasongoAaro Pekkarinen ja Tyrni Rankka ovat käytettävissä liittohallituksen varsinaisiksi jäseniksi.

Liittohallituksen varajäseniksi ovat käytettävissä Valtteri HarakkaMarianna HeinonenAaro LaihoElina LiekkinenTuomas PaananenMatias PenttalaNuutti RuotsalainenSampsa TelarantaVikram ChakrabortyVili Antero Jousi, Aaro Pekkarinen ja Tyrni Rankka