Vasemmistonuorten puheenjohtajaehdokkaat!

Vasemmistonuorten puheenjohtajakilpailuun on ilmoittautunut kolme ehdokasta: Maiju Salminen, Ira Vainikainen ja Pinja Vuorinen!

Kysyimme puheenjohtajaehdokkailta kaksi kysymystä:

• Miltä Vasemmistonuorten tulevaisuus näyttää, jos sinä olet puheenjohtajana
  • Millainen johtaja sinä olet?

Näin puheenjohtajaehdokkaat vastasivat:

Maiju Salminen: ”Puheenjohtamani Vanu vetoaa monipuolisesti, toimii sillanrakentajana eri vasemmistolaisiin toimijoihin, sekä vaikuttaa vahvasti vaalien ulkopuolella. Johtajana olen sanavalmis, aikaansaava, vahva, lähestyttävä ja lojaali.”

Ira Vainikainen: ”Johdollani Vasemmistonuoret olisi helpommin lähestyttävä ja vaikuttavampi järjestö. Johtajana olen jämäkkä, järjestelmällinen ja keskusteleva. Ihmisten hyvinvoinnista huolehtiminen on minulle tärkeä osa johtajuutta.”

Pinja Vuorinen: “Jatkaessani puheenjohtajana on järjestö tulevaisuudessakin rohkea suunnannäyttäjä, joka yhä kasvattaa vaikutusvaltaansa. Johtajana tartun toimeen epäröimättä ja tuon avoimesti näkemykseni esiin, mutten pelkää delegointia.”

Kuka olisi sinun mielestä paras ehdokas seuraavaksi Vasemmistonuorten puheenjohtajaksi? Vasemmistonuoret järjestää jäsenäänestyksen seuraavasta puheenjohtajasta 23.10.-5.11.2023. Lisätietoa jäsenäänestyksestä tulee pian, joten pysy siis kuulolla! HUOM!! Jos haluat äänestää jäsenäänestyksessä, sinun täytyy olla Vasemmistonuorten jäsen viimeistään 23.9.!